neljapäev, 5. veebruar 2015

Treeningutest Jaanuaris

Mis siin salata, elumuutused on viinud niikaugele, et olen asunud taaskord jooksma. Läksin Meelise (Meelis Minn) juurde tagasi ja vahepealne 10kg kaalulangus on avaldanud tõsist mõju jooksukiirusele.

Kuna eelmise aasta lõpp läks jälle töö ja elu tähe all, siis jäi seda jooksu väheks, kuigi asusin vaikselt ka jõusaalis käima. Praegu on aga põhirõhk jooksul:

T - lõigud
N - fartlek/EKE
L - tempo

Muud päevad on taastavad jooksud, kusjurues T ja N olen käinud 2 korda päevas jooksmas.

Kui üle pika aja treeningrühmas käisin, suutsin kohe peale rasket erialast hüppeteenni joosta 1km 3:41, kusjuures teise poole 3:26 tempos. Kaks nädalat hiljem lasin lõigutrennis viimase 800m 2:45-ga, kusjuures viimase 200m panin 2:35 /km tempos. Enne seda sai alla joostud 3000m + 1600m + 1200m + 800m. Treener ütles ka, et võib 5000m isegi asja saada, vähemalt Eesti tasemel. Hea on kiiresti joost, lendamise tunne.

Noh, tunnustus missugune, aga peamine on see, et mul on tahe trenni teha. Eesmärk on mul samas kauge, sügisel põrutan maratoni alla 2:50ne. Nii lihtsalt on ja ma kavatsen selle nimel tööd teha.

Seniks ravin hetkel vähe kangeid säärelihaseid, täna hommikul sai ka korralik fartlek joostud.


Kommentaare ei ole: